Attualità

  • How to choose pepper grinder from functions?
    Tempu di posta: Maghju-24-2021

    Ci hè parechje differenze in e funzioni di u macinatore di pepe, introducemu uni pochi di punti cumuni per analizà cume sceglie da e funzioni. 1. Scelta di u materiale core Quandu si compra un macinatore di pimentu, u fattore chjave più impurtante hè u materiale di a lama di u pruduttu. Oghje ghjornu, i materiali cumuni sò ghisa, inossu è ceramica. Se vulete aduprà in una cucina calda è umida, l'acciaiu inossidabile chì ùn hè micca faciule da arrugginisce hè una bona scelta, è pò ancu esse adupratu per macinà u sale di petra ....Leghje più »

  • How to choose pepper grinder style and capacity
    Tempu di posta: Maghju-24-2021

    U pimientu si pò dì chì hè un cundimentu indispensabile in parechji piatti. Se avete un macinatore di pepe utile, pudete facilmente aduprà pepe appena macinatu per aghjunghje sapore à i vostri piatti. Cume sceglie diverse forme è capacità? A forma di u macinatore di pepe 1. Tipu di torsione manuale A ghjente chì ama a cucina amarà sicuramente u sonu croccante quandu u pimentu hè macinatu cun ellu, è l'aromu chì vene cun ellu. Hè assai prufessiunale da aduprà! Tuttavia, stu tipu di peppe ...Leghje più »

  • The origin of pepper grinder
    Tempu di posta: Maghju-24-2021

    Peugeot hè in realtà un cugnome francese. A famiglia Peugeot hà iniziatu à pruduce vari macinacci di staghjunamentu dapoi u XVIIIu seculu. A "Peugeot Company" chì hà pruduttu questu peperone hà fattu parechje persone un pocu cunfuse per via di u nome di a Peugeot Motor Company francese. Hè esattamente listessu. In realtà, sia i peperoni Peugeot sia e vetture Peugeot appartenenu à a stessa impresa. Peugeot hè statu u primu à pruduce macinaggi à pepe. Nimu hà pensatu chì sta sucietà avessi inventatu e vitture allora. A famiglia Peugeot hà investitu in a fabricazione dapoi più di 200 anni. Anni in ritardu ...Leghje più »