Cume sceglite u stile è a capacità di u macinatore di pepe

U pimientu si pò dì chì hè un cundimentu indispensabile in parechji piatti. Se avete un macinatore di pepe utile, pudete facilmente aduprà pepe appena macinatu per aghjunghje sapore à i vostri piatti. Cume sceglie diverse forme è capacità?

A forma di u macinatu di pepe

1. Tipu di torsione manuale

E persone chì amanu a cucina ameranu sicuramente u sonu croccante quandu u pimentu hè macinatu cun ellu, è l'aroma chì vene cun ellu. Hè assai prufessiunale da aduprà! Tuttavia, stu tipu di macinatore di pepe pò esse difficiule da girà per via di differenze di cuncepimentu o di taglia. Se e mani sò sciddicose o grasse durante u prucessu di coccia, aumenterà dinò a difficultà di u funziunamentu per via di u slittamentu;

2. Tipu di pressa à una manu

Hè operatu principalmente appughjendu e maniglie da i dui lati di u latu superiore, o premendu i buttoni; pò esse adupratu cù una mano, chì hè assai cunveniente. In listessu tempu, ci sò assai stili interessanti da sceglie. Tuttavia, a quantità chì pò esse macinata à a volta hè di solitu più chjuca, è hè più adatta per esse aduprata nantu à a tavula cum'è pastu laterale paragunatu à una cucina chì richiede assai condimenti.

3. Tipu elettricu

Basta appughjà u tastu per macinà automaticamente u pimentu, è pò esse operatu cù una mano. Hè un tippu assai salvaticu è veloce. A qualità di i grani di pimentu macinatu hè più media di quella di u tippu manuale, è u pimentu in polvere ùn hè micca propensu à cumparisce.

Scelta di altezza è capacità

In più di l'aspettu, a dimensione è a capacità di u macinatore di pepe sò ancu e parti chì devenu esse attenti à l'acquistu.
Soprattuttu per u tippu di torsione à duie mani, se a dimensione di u pignone hè troppu chjuca, e maniche di e mani sinistra è destra sò troppu vicine è serà difficiule da applicà a forza. Fondamentalmente, l'altezza di circa 12 cm o più pò esse facilmente gestita da omi è donne, ma s'ellu hè adupratu da i zitelli, ancu u tippu à una sola manu pò esse difficiule da operà per via di a differenza di dimensione. Ùn vi scurdate di verificà a dimensione di a manu di l'utilizatore prima di cumprà, è dopu sceglite un stile adattatu.
Inoltre, quantu pimienta pò accade in u macinatu hè ancu impurtante. Se a capacità di u macinatore hè troppu grande, mette in troppu granuli di peperu à a volta ma ùn esse adupratu in un certu periodu di tempu pò fà chì u peperu perda u so aroma prima di macinallu è di usallu. Dunque, si consiglia di mette solu a quantità di peperu chì pò esse adupratu in circa 1 à 3 mesi, aumentà a frequenza di supplementazione per mantene l'aromu, è conservà i granuli di peperoni restanti in un locu frescu. In listessu tempu, u macinatore di pepe deve esse tenutu luntanu da i lochi à alta temperatura cume e stufe à gas naturale per evità u deterioramentu di i granelli di pepe.


Tempu di posta: Maghju-24-2021