L'urigine di u macinatu di pepe

Peugeot hè in realtà un cugnome francese. A famiglia Peugeot hà iniziatu à pruduce vari macinacci di staghjunamentu dapoi u XVIIIu seculu. A "Peugeot Company" chì hà pruduttu questu peperone hà fattu parechje persone un pocu cunfuse per via di u nome di a Peugeot Motor Company francese. Hè esattamente listessu. In realtà, sia i peperoni Peugeot sia e vetture Peugeot appartenenu à a stessa impresa. Peugeot hè statu u primu à pruduce macinaggi à pepe. Nimu hà pensatu chì sta sucietà avessi inventatu e vitture allora. A famiglia Peugeot hà investitu in a fabricazione dapoi più di 200 anni. Anni dopu, anu pruduttu prima mulini di staghjunamentu. Versu u 1810, anu cuncipitu è ​​pruduttu mulini à caffè, mulini à pepe, è mulini à sale grossu. Più tardi, anu cuminciatu à pruduce biciclette, roti di biciclette, quadri di ombrelli metallici è fabbriche di vestiti. In u 1889, eranu in a famiglia. Un membru chjamatu Armand Peugeot è l'alemanu Gottlieb Daimler anu collaboratu per pruduce una vittura à trè roti à vapore, chì hè in realtà una vittura guidata da vapore. Questu hè furmatu à pocu à pocu Peugeot Motor Company, è Daimler hà cooperatu cù a famiglia tedesca Mercedes-Benz per formà Daimler-Benz.

A storia di i mulini à pepe hè di sicuru assai prima di a storia di a produzzione automobilistica. U macinatore di pepe hè statu creatu da dui fratelli di sta sucietà in i primi anni. Unu era chjamatu Jean-Frederic Peugeot (1770-1822) è l'altru era chjamatu Jean-Pierre Peugeot (Jean-Pierre Peugeot, 1768-1852), u mudellu cumunemente vistu hè u tippu Z. Avemu trovu chì a data di brevettu di stu mulinu à pimentu era u 1842. À u mumentu di u brevettu, u so fratellu Jean-Friedrich Peugeot era mortu, allora avemu speculatu l'annu di cuncepimentu Duverebbe esse prima di u 1822. A struttura meccanica di u mulinu à pepe prima di u brevettu in u 1842 hè un pocu sfarente, ma a struttura meccanica in forma di Z brevettata hè basicamente in usu oghje, è u cuncepimentu ùn hà micca cambiatu tantu finu à avà. Questu hè un cuncepimentu di pruduttu impurtante chì hà mantenutu u cuncepimentu originale per quasi 200 anni. esempiu. U principiu di u mulinu di pepe Peugeot hè assai sèmplice. Hè un tubu longu cavu cù un macinatore metallicu in forma di ingranaggi in fondu. L'arburu di u mulinu hè cunnessu cù a maniglia à a fine di u tubu. Grind it out through the grinder in u fondu. Hè troppu simplice per aghjunghje, dunque hè quasi impussibile cuncepisce diversi strumenti abrasivi. In questu modu, hè stata aduprata da guasi 200 anni.

U mulinu di pepe Peugeot hè diventatu unu di i più tipichi strumenti di staghjunamentu in l'alimentu occidentale. Hè statu pruduttu da a sucietà francese Peugeot. Ci hè parechje versioni sfarenti è si pò vede in i risturanti occidentali di u mondu sanu. Per una persona media, u mulinu di pepe in un ristorante hè un strumentu squisitu. Dapoi a cuncezzione è a produzzione di Peugeot, u mulinu di pepe Peugeot hè statu un strumentu indispensabile in i risturanti europei è americani.

In seguitu, Peugeot hà ancu cuncipitu mulini à pepe di lunghezze è forme diverse, è hà ancu pruduttu un mulinu à pepe elettricu chjamatu Zeli Electric Pepper Mill (Zeli Electric Pepper Mill), ma u primu mulinu à pepe in forma di Z hà una nustalgia assai particulare. Ovest, più si face attenzione à i classici mulini à pepe, più si vole purtà un ambiente elegante da manghjà.


Tempu di posta: Maghju-24-2021